چگونه یک کرم مناسب برای پوست خود انتخاب کنیم؟

چگونه یک کرم مناسب برای پوست خود انتخاب کنیم؟

برای اینکه یک کرم مناسب برای پوست خود انتخاب کنید، ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. با توجه به نوع پوست تان کرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. دراین مقاله به شما در انتخاب کرم مناسب برای پوست کمک می کنیم. با آپومد همراه باشید.

پوست دست ها بسیار شکننده است. به همین دلیل دستان ما نیاز به توجه و مراقبت روزانه دارند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه بتوانید از کرم هایی با فرمول های آبرسان، مغذی و ترمیم کننده برای مراقبت از پوست استفاده کنید. 

 

نوع پوست خود را بشناسید

 

برای انتخاب کرم مناسب برای پوست، می بایست نوع پوست خود را بشناسیم و با توجه به نیاز پوست برای خود کرم مناسب تهیه کنیم. به همین دلیل در ادامه به توضیح انواع پوست می پردازیم.

پوست بسیار خشک

دستان شما دائماً در معرض هوای سرد و خشک در زمستان و نور خورشید در تابستان است. این می تواند باعث ضعیف شدن منافذ پوستی و در نتیجه منجر به ناراحتی یا خشکی پوست شود. اگر به دنبال لوسیون مخصوص دست های خشک هستید، از محصولی استفاده کنید که حاوی گلیسیرین باشد.

پوست حساس

پوست حساس، پوستی است که در مقابل هوای خشک، مرطوب و سرد حساسیت از خود نشان می دهد. کسانی که پوست حساس دارند، نمی توانند از هر نوع کرم یا لوسیون استفاده کنند. بنابراین، حتماً به سراغ محصولی بدون عطر و اسانس بروید. ترکیباتی که برای داشتن رایحه های زیبا از گل رز و اسطوخودوس استفاده می شود می تواند اثرات تحریک کننده ای داشته باشد.

معمولا کرم های مخصوص پوست حساس حاوی مواد خاصی هستند که از پوست های حساس محافظت می کند.

انتخاب کرم مناسب برای پوست


پوست بالغ

چین و چروک و خطوط ظریف نشانه های پیری هستند. در واقع ، دستان شما بخشی از بدن شما هستند که می توانند سن شما را بیش از سایرین نشان دهند. معمولا کرم هایی که برای کهنسالان قابل استفاده است، دارای هیدراتاسیون می باشد که برای کمک به سلول های پوست مناسب است.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده یکی از بهترین گزینه ها برای پیشگیری از پیری زودرس پوست است.

کرم دست یکی از محصولات ضروری زیبایی است که باید همه جا با خود همراه داشته باشید. در واقع ، پوست دستها ، نازک و شکننده ، روزانه در معرض انبوهی از حملات خارجی قرار می گیرد ، بنابراین اهمیت مراقبت از پوست با محصولات متناسب با آن بسیار مهم است.

بهترین کرم های دست آنهایی هستند که حاوی مواد تشکیل دهنده و مواد فعال با خواص مرطوب کننده، تغذیه کننده، نرم کننده و یا ترمیم کننده هستند تا در طول سال از پوست ما مراقبت کند. 

 

دلایل خشکی پوست چیست؟

 

آب: نکته ای که بسیاری از مردم به آن توجه نمی کنند، غلظت بالای مواد معدنی در آب است. این مواد معدنی مقدار زیادی از رطوبت طبیعی پوست شما را جذب می کند. به همین دلیل است که پوست شما ممکن است پس از یک دوش طولانی احساس خشک شدن کند.

شستشوی دست ها: ممکن است متوجه شوید که دستان شما بعد از شستن بسیار خشک تر می شود. این به این دلیل است که صابون های خاص حاوی مواد شیمیایی و مواد معدنی هستند که آب بدن را کم می کند. استفاده از آب و صابون خشکی پوست دست را افزایش می دهد.

رژیم غذایی ضعیف: ممکن است ساده به نظر برسد، اما یک رژیم غذایی سالم برای اطمینان از ظاهر و احساس بهترین پوست ضروری است. رژیم غذایی ضعیف فاقد روغن های ضروری مانند آووکادو، بادام و ماهی قزل آلا می تواند احساس خشکی بیش از حد معمول را در پوست شما ایجاد کند.

آب و هوا: زمستان با پوست شما مهربان نیست. هوای سرد و خشک رطوبت طبیعی پوست را از بین می برد. اگر در مکان هایی زندگی می کنید که دارای رطوبت کم و زمستانهای خشک است، پیدا کردن کرم دست مناسب بسیار مهم است.

 

چگونه دستان خود را هیدراته کنیم؟

 

برای آبرسانی به پوست دست ها، لازم است تا میزان آب آن را توسط عوامل فعال مرطوب کننده مانند گلیسیرین ، اوره یا هیالورونیک اسید افزایش داد. برخی از کرم ها دارای ترکیبات فعال با خواص مرطوب کننده برای ناخن ها و کوتیکول ها هستند.

انتخاب کرم مناسب برای پوست


چه موادی باید حاوی کرم ترمیم کننده دست باشد؟

 

هنگامی که آب رسانی پوست به حد کافی نباشد، پوست خشک می شود و دست ها آسیب می بینند. محتوای چربی پوست کاهش می یابد و عملکرد محافظتی پوست مختل می شود. درنتیجه سوزن سوزن شدن و زبر شدن در پوست تان احساس می کنید.

کرم های تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست، لایه هیدرولیپیدی پوست را تقویت می کند. به همین دلیل، در برابر آسیب های خارجی به عنوان محافظ عمل کرده و احساس ناراحتی را تسکین می دهد.

فرمول های بسیار غنی از مواد چرب مغذی، مانند روغن های گیاهی یا موم در کرم ها استفاده میشوند. آلانوئین یا آلوئه ورا ، که دارای خواص درمانی و تسکین دهنده هستند، در اکثر کرم های دست مورد استفاده قرار می گیرد.

مراقبت از دست های ترک خورده با کرم مرطوب کننده

اگر دستها بسیار آسیب دیده یا ترک خورده باشند، ترجیح داده می شود که از مواد کمک کننده فعال که در کرم ها وجود دارد استفاده شود. استفاده از مواد چرب مانند روغن جوجوبا یا روغن بادام شیرین، کره شیا یا سرامیدها و پارافین این امکان را فراهم می کند تا نیازهای اساسی پوست برطرف شود. در نتیجه، قادر به بازسازی، ترمیم و در عین حال احساس ناراحتی ناشی از ترک یا زخم را تسکین می دهد.

 

چه کرمی برای دستهای خشک مناسب است؟

 

برای دستهایی که از خشکی رنج می برند، سعی کنید از کرم هایی با مواد طبیعی مانند روغن های گیاهی استفاده کنید که راحتی و نرمی را برای شما فراهم کند. به همین دلیل در زمستان توصیه می شود که با استفاده از کرم های حاوی مواد مغذی و هیدراتاسیون با اثرات مضر تغییرات آب و هوایی مقابله کنید.

 

هر چند وقت یکبار می توانید از کرم دست استفاده کنید؟

 

اگر به طور منظم از کرم دست استفاده کنید می توانید از خشک شدن مجدد پوست جلوگیری کنید. در حالت ایده آل، باید یک کرم دست را در دو مرحله مهم روز استفاده کنید:

صبح، قبل از خروج از خانه برای محافظت از دست ها حتما از کرم دست استفاده کنید. وقت آن است که روی کرم هایی با فیلتر UV و مواد فعال آنتی اکسیدانی تمرکز کنید تا با ظاهر لکه ها مبارزه کنید.

عصر، برای تسکین تهاجمات پوستی در طول روز حتما قبل از خواب از کرم دست استفاده کنید. می توان گفت شب بهترین زمان استفاده از کرم است تا ترمیم پوست بهتر انجام شود.

در صورت دستهای بسیار خشک یا آسیب دیده، توصیه می شود بعد از هر بار شستن دست ها آنها را با کرم مرطوب کنید. زیرا آب و صابون می توانند آنها را بیشتر خشک کنند.

انتخاب کرم مناسب برای پوست

کرم دست تیوبی سافت نیوا

 

این محصول با دو نوع ترکیب مغذی که دارد به بهبود آبرسانی پوست کمک می کند.

کرم مرطوب کننده دست سافت نیوا به دلیل ترکیباتی مانند گلیسیرین و بوتیلن گلیکول به جذب آب کمک می کند. زمانی که روی سطح پوست ماساژ داده می شود، رطوبت توسط لایه های عمیق پوست جذب می شود.

این محصول همچنین حاوی موادی مانند دی متیکون و میریستیل میریستات است که به کاهش سرعت از دست دادن رطوبت پوست در محیط خارجی کمک می کنند. این مواد به نرم شدن لایه فوقانی پوست کمک می کند. به همین دلیل احساس نرمی و لطافت در پوست خود دارید.

برای دستیابی به نتیجه بهتر، مقداری از کرم را روی دست خود بمالید و به آرامی به تمام نقاط پوست پخش کنید. ترکیبات ویژه این کرم که روغن جوجوبا و ویتامین E است، اثرات قابل توجهی برای پوست شما خواهد داشت.

 

کرم دست سافت نیوا را از آپومد خریداری کنید!

 

فروشگاه اینترنتی آپومد، یک فروشگاه جامع پزشکی می باشد. این فروشگاه تمام سفارشات عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی، تجهیزات پزشکی که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان می باشد را به شما عرضه می کند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید و از محصولات ما با بهترین قیمت استفاده نمائید.